hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم| 6 طرح مخابراتی در قم افتتاح شد

قم| 6 طرح مخابراتی در قم افتتاح شد

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم از راه اندازی 6 طرح مخابراتی با هزینه ای بالغ بر 360 میلیارد ریال خبر داد و گفت : با توجه به شیوع بیماری کرونا این طرح ها بدون افتتاح رسمی در اختیار هم استانی های عزیز قرار گرفت.
به گزارش رویداد ایران_قم،محمد حاج عینی در گفت و گو با خبرنگاران از افتتاح و بهره برداری 6 طرح مخابراتی در قم خبر داد و اظهار کرد: این طرح ها شامل توسعه و اجرای شبکه فیبر نوری به طول 59 کیلومتر،توسعه و اجرای شبکه مسی به طول 5 کیلومتر،نصب و راه اندازی چهار سایت بی تی اس تلفن همراه و-تکمیل و توسعه شبکه G3 و G4 در استان می شوند.
وی با عنوان اینکه توسعه پورتهای VDSL و اتصال ۸۰مرکز آموزشی به فیبر نوری از دیگر طرح های مخابراتی در قم است که مورد بهره برداری قرار گرفته، گفت: این طرح ها  با اعتباری بالغ بر 360 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده اند.
وی ادامه داد: هم چنین در پوشش همراه اول نیز استان قم  با ۹۹/۹درصد در رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص دادع  و 1 میلیون و 781 هزار خط تلفن همراه با ضریب نفوذ 126 درصد در سطح استان قم فعال است.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم در ادامه از اختصاص 624 هزار و 985 خط تلفن ثابت به شهروندان قمی خبر داد و گفت: 155 روستای استان که دارای جمعیت بالای 20 خانوار میباشند نیز به شبکه های مخابراتی متصل هستند که 92 روستا از این روستاها از بستر فیبر نوری استفاده می کنند.

وی در بخش پایانی سخنان خویش خاطرنشان کرد : برای ارتقاء خدمت رسانی به شهروندان و همچنین عملکرد ارتباطی در سطح کشور و استان نیازمند اصلاح تعرفه ها هستیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد